And she whom shall deceive will never seize to dream

 
Det var ett tag sedan nu. Tiden går, klockan tickar. Alltid samma samvetskval och episoder utav orosmoment för det ena och det tredje, femte och hundraåttionionde.

Det har hänt en del sedan sist, för mycket för mig att orka berätta om.
Kan skriva om något roligt istället, såsom att i helgen är det Sci-Fi mässa i Göteborg som jag och en nära vän ska gå på och det kommer bli jättekul!
Vi har planerat det här väldigt länge så det är något jag verkligen ser fram emot. Min vän är någon jag känt i många år och som jag verkligen kan vara mig själv med, så det känns bra.

I övrigt så är allt ostabilt och kaos och världen rasar samman men frågan är väl snarare när den slutar med det, när den började med det och om det någonsin kommer bli stadigt så man vågar kliva ut och ta sig några steg ut utan att falla sönder och samman och slå sig gul och blå på en sekund.

Det är sådär. Sådär kan jag ge det. Det får räcka så, det får helt enkelt göra det.
 
Daniella 🌙

du är så fin<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info