Rätt blir rätt

Jag får behålla mina Imovane i min vanliga 15mg dos. Om några månader vill hon dock sänka till 10mg och det kan jag acceptera.
Läkarsamtalet varade i en och en halv timme så nu är jag helt slut. Imorgon är det terapi och om tre veckor ska vi utvärdera om vi ska fortsätta med terapin eller inte men jag känner att inte får ut någonting utav den. Jag tycker det är roligt att läsa ur pärmen och fylla i papper men det ger ingenting mer än att det stimulerar mitt intresse för att läsa och skriva. Sedan är jag inte något vidare förtjust i min psykolog, jag saknar min förra för hon var så himla klok och bra. Hon var en utav två människor jag träffat under åren på psyk som jag faktiskt tyckt om.

Jag har börjat packa nu men får ta tag i att rensa garderoben någon gång snart. Vill bara få flyttat nu och komma igång med att göra fint i nya lägenheten.

Jag är hur trött som helst efter flera dagar med total sömnbrist så jag ser fram emot att få sova inatt, nu när jag fått hämtat ut Imovane.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info