Kort om dagen

Idag vaknade jag som vanligt upp bland mina gosbollar. Prinsessan låg bredvid mig på ena kudden och pussade mig när jag vaknade. Så himla fint, åh.
Tog den här bilden igår, såhär har vi det när vi ska sova:

 
Ringde mamma och vi åkte och handlade kattmat och strö till lådan. Sedan hjälpte hon mig klippa deras mördarklor och sedan åkte hon hem. Jag har sen dess tittat vidare på en play through av ett spel som jag själv velat spela i flera år men aldrig haft möjlighet till. Sen när åren gått så har jag även glömt av att det ens fanns, men så i förrgår ramlade jag utav en ren slump på en play through utav spelet och blev jätteglad, och han som spelar är så himla mysig.

Jag har fullt upp att se klart dessa videos men det är bara roligt. Jag är ändå så otroligt trött i huvudet och har ingen direkt energi. Igår städade jag och diskade och idag har jag duschat men mer än så orkar jag inte göra idag. Ska snart ut på balkongen igen men det är ruskigt kallt idag så det är inte så trevligt.
Ska köpa flyttlådor när jag får pengar om två veckor och börja packa ner allt som bara står och inte fyller någon funktion. Ska även ta och göra något åt de påsar med kläder som står i garderoben som är kläder jag inte använder längre. Vet inte vad jag ska göra av dem, får ångest av att göra mig av med saker för jag är rädd att ångra mig men jag ska nog skänka kläderna till någon second hand butik. Det är bara dumt att slänga för dem är ju inte trasiga, förstår inte folk som slänger saker kors och tvärs.

Nåväl, ber om ursäkt för en lite tråkig uppdatering. It's not all fun and games, you know.
Robin

- skribent på http://autogoy.blogg.se/

Jag har massvis med kläder som jag inte heller använder, men har inte mage till att slänga eller ge bort. Jag kan ge kläder till min mamma utan problem, men då vet jag att jag kan be att få tillbaka dom. Om man skänker bort dom så kan man inte ångra sig. Men det är massor av kläder som inte passar längre och bara tar plats, men jag kan inte ge bort det. Haha, så dumt egentligen tycker jag. Men man är som man är.

Svar: Det är jobbigt när man har separationsångest. Jag har ju dock ingen som vill ha eller kan ha mina gamla kläder/kläder jag inte vill ha längre så jag får ta och gå igenom dem noga och verkligen känna efter vilka som kan skänkas bort. De flesta har jag inte använt på flera år så de kan jag ju bara ge bort med en gång, men det finns vissa jag är tveksam över och det är därför de är kvar. Åh, så jobbigt det där. Det är ju minnen i allting :(
E. Eliana




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info