På återseende

Tillsvidare får bloggen stå tom. Har mycket som jag ska göra och har haft en hektisk tid men jag återkommer längre fram. Det kan ta lite tid men det kommer inte vara så mycket nytt som hänt tills dess ändå mer än att jag flyttat.
Jag ska införskaffa mig en systemkamera, något jag efterlängtad och suktat efter i evigheter men aldrig haft råd med men nu har jag äntligen möjlighet, och så håller jag på med ett helt nytt layout som ska passa större bilder och lite sådant. Så trevlig första december allesamman, jag dyker upp här igen så småningom, med mer engagemang och förhoppningsvis gillar vi det allihop.
Ann-Ki

- skribent på http://dobbitazz.blogg.se

Du kommer säkert att ha mycket nytt att berätta senare efter din bloggpaus! All lycka till dig!

Tilda

Saknar dina inlägg..
Blogga snart! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info