Kapitel 2013 snart förbi. Vi ses i januari.

ANDAS IN OCH ANDAS UT.
Jag ska snart börja skriva här igen. Behöver bara fräscha upp lite och få köpt min kamera men den ska jag köpa när som helst jag kan åka iväg.


 
Jag är otroligt vilsen och rädd. Det finns motsatser överallt och ingenting går på något vis som jag tänkt mig.
Jag har börjat självskada allvarligt igen efter ett uppehåll sedan september och fått sy.
De här såren är några av de värsta jag någonsin gjort och jag kände inte någonting alls. Min hjärna har kollapsat efter alldeles för mycket att hantera och kroppen är inte pigg den heller. Döden har spelat harpa utanför mitt fönster och jag är rädd att det jag lovade mig själv som barn att aldrig låta ske är på inmarsh, och hur livet kan vara så grymt emot någon är ofattbart.

Vi ses om ett tag. Gott nytt år, allesamman.

Robin

- skribent på http://autogoy.blogg.se/

Vad tråkigt att höra att du börjat självskada igen. Men du har klarat dig ifrån det ett bra tag och jag tror på dig. Du tar dig ifrån det snart igen. Kram.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info