Changes

 
Mår fruktansvärt dåligt. 
 
Den senaste tiden har varit väldigt mörk och jag har hamnat i ätstörningsklorna igen. 
Får knappt i mig någonting trots hunger, för hjärnan vill inte ha någon mat. 
Samtidigt jublar jag just för att jag inte vill äta. 
Jag vet rätt och fel, vad som är ätstörning respektive vad som är mig själv men vi håller på att bli ett igen. 
 
Och ärligt talat gör det mig inte ett skit. 

J

Samla krafterna och låt ej demonerna ta över, darling. Att se skillnaden, låta den bilda murar för att sortera ur vad som är du och vad som är mörkt. Greppa tag om verkligheten och stanna där, låt inte mörkret klösa fast och riva ner det som du byggt upp. Ta hand om dig, du är värd det absolut bästa och låt inte det mörka få dig att tro någonting annat. Tappa inte hoppet <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info