Döden pekar finger och viskar tätt intill mitt öra att det är alla mot alla i en regndans utan slut

Vill inte lämna sängen idag. Använder mitt mjuka täcke som snuttefilt och gömmer mig ifrån allt. Till och med Döden spottar på mig och jag är ett monster.

Fick sms om att ett bud var på väg till mig med paket.
Ställde mig på trottoarkanten med argsinta vindar genom håret och väntade på leverans. Signerade, återvände hem och öppnade lådan med ljusblå kamera och framkallningsfilmer.
 
-- ♥♥♥ --

Önskar att jag aldrig behövde lämna min säng. Att jag kunde vara här föralltid bland gosekuddar, trygghetstäcket och katterna som spinner lugn in till själen.
Bara vara här, föralltid.

En ynklig rad av fotspår, en oändlig kontinent.
Daniella 🌙

åh vad jag önskar att jag på något vis kunde trolla fram ett sätt som får dig att må bra. <3 vill du komma ner på valborg kanske? det är i slutet av april och så kan vi åka till härlanda tjärn, bada, dricka och skratta åt folk. <3

Svar: <3
Menar du det, eller är det en sån där grej man bara säger för att... vara vänlig? :c
För jag vill liksom inte tränga mig på eller så. Men det låter fint, väldigt fint <3
E. Eliana




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info