...

ellen

måste bara ge dig en komplimang över ditt bloggtema asså älskar det verkligen det är så jag vill ha mitt men jag kan ju inget om html koder och mitt ser ju fan förjävligt ut haha får ångest varje gång jag går in på mitt.

Svar: Åh tack! Det var verkligen snällt sagt av dig! :')Ett litet tips om du vill lära dig mer; utgå alltid ifrån stilmallen "love" som finns här på blogg.se, den har bra uppbyggnad och inte all text på en och samma rad som vissa andra mallar. Det gör det lätt att hitta och ändra vad man vill samt enkelt att lägga till egna koder om man nu vill göra det.
Kodmallarna är också enkla när man använder "love", och om du skapar en designblogg vid sidan av (en underblogg till din egna) så kan du bara leka runt lite och testa vad som händer när du ändrar lite olika saker. Jag är 100% självlärd så bara man tycker det är roligt och vill lära sig så kan man <3 Jag vill lära mig massor av mer men jag har inte orken till det längre tyvärr så får ta av vad jag kan helt enkelt :(
Eliana

Miss. Underground

Fin gif! Vart hittar du alla såna? På tumblr? eller gör du de själv? :o

Svar: Jag hittar de allra flesta på Tumblr, men jag gör egna ibland :)Vill du göra egna så använd Easy GIF Animator, det är ett bra program som är enkelt att förstå. Finns en bra torrent på Piratebay :)
Eliana

ellen

åh tack för tipset! Skall göra det på en blogg jag aldrig använder :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info