Egen utevistelse vlogg


Jag måste bara skapa lite rättvisa genom att konstatera att jag inte har någon kamera på framsidan av min mobil, därav kan jag inte se vad som kommer i bild medan jag filmar, vilket leder till konstiga vinklar.
Under redigeringen blev det en del strul med både bild och ljud så jag ber om ursäkt för en kass kvalitét över lag. Mobilkamera utan en aning om vart man filmar + dåligt redigeringsprogram + en dator som hänger sig titt som tätt + dåligt innehåll. Förlåt. Ska försöka göra en bättre videoblogg nästa gång.
j

jag har ätit topimax och den gjorde ingenting åt mig och jag gick upp i vikt hehehe. förlåt vill inte skrämma dig :( hoppas du har det bra <3

Svar: Åh, det var tråkigt :( Märker jag något sådant så blir det hejdå direkt med den. Men ärligt talat har jag inte förväntningar för jag är så överdrivet tålig mot allt verkar det som. Riktigt plågsamt när man behöver medicin men inte känner av någon... Biverkningarna på Topimax är ju inte så charmiga heller. Har redan minnesförlust pga kaliumbrist så får jag ännu mer förlust av Topimax blir jag galen. Och förlorar jag min språk och skrivförmåga vet jag inte vad jag gör. Men man kan ju hoppas man är en av de som inte får biverkningar. Det finns ju hur många som helst på denna medicin, blä.
Eliana

Miss. Underground

Fin vlog! Inte ofta jag finner de sevärda!!
Älskar skogen, och - ja! Flugsvamp.. har stött på samma dilemma där, dock (förlåt förlåt förlåt vill inte egentligen få dig att komma på fel tankar, men jag kan inte bortse från att dölja sanningen) Doch- så kan man ta en liten bit av den, sisådär som alice i underlandet tar, och då får man ungefär samma effekt som berusning. Sug på den. Förlåt. Råkar bara ha en natur-snille-kompis som forskade själv på bla. detta.
Och förlåt, inte för att få dig att rådna. Du är SKITSNYGG och ser att du gått ner i vikt. Är nästan ..är intresserad av dig.
Djup Kram

ellen

jag skall nog testa topimax igen faktiskt. den funkade lite ett tag har jag kommit på. men vill inte ha biverkningarna jag fick men jag behöver en stämningsstabiliserande för kan inte leva såhär

Tilda

Du är så fin. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info