Smärtstillande

Överväldigad av plågande tankar som behöver kvävas. Krossade piller uppsnortade och vodka pulserandes i blodet.
Dessutom står hon lutad mot väggen och hånler mot mig. Jag har inte sett henne på flera år men hon har kommit tillbaka nu. Jag trodde hon var borta för alltid men sen dök hon bara upp igen för några dagar sedan som om ingenting.
 
Jag vill skada men jag vet inte om jag kommer göra det. Det är väldigt kaos i huvudet idag och jag vill bara försvinna just nu. Jag får nog skada trots allt...

Miss. Underground

Förstår att du tar till självskadan i såna här lägen! Det gör jag själv. Hoppas det går bra på hemmet! kram

Robin

- skribent på http://autogoy.blogg.se/

Men neeeej. Jag blir så ledsen av sånt här. Du förtjänar så mycket bättre! Men det är en hård värld vi lever i och jag förstår dina känslor. Jag känner också så. Men försök att stå emot. Lättare sagt än gjort. Men försök i alla fall. Snälla. Kram på dig.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info