Kollapsade inälvor

Det har verkligen inte varit några bra dagar sen jag skrev sist. Tog tabletter och drack i fredags och dagen efter trodde jag att jag skulle dö. Jag har aldrig varit bakfull i hela mitt liv och jag har konsumerat enorma mängder alkohol i mina dagar så att det skulle vara bakfylla är inte tänkbart. Dessutom var det så konstiga känslor i kroppen och det höll i sig i tre dygn. Det första dygnet kunde jag inte sova alls, jag spydde åtta gånger och det kändes som mina inälvor gick sönder samtidigt som huvudet sprängde på alla ställen som fanns. Jag trodde garanterat att det var kroppen som inte klarade av att hantera intaget av alkohol och tabletter ihop längre och tänkte vid två tillfällen att jag skulle ringa 1177 men sedan tänkte jag att jag struntar i det trots att jag aldrig haft sådana plågor i hela mitt liv för jag brydde mig inte om jag sakta skulle dö av kollapsade organ. Hela den dagen låg jag där och tänkte att om jag dör nu så är det i plågor för att jag ska straffas för mina synder och det kan jag lika gärna förtjäna.

Dagen efter hade jag fortfarande kvar samma symptom bara i lägre grader men det blev värre när jag försökte äta men jag hade inte ätit på tre dagar så jag var hungrig och tänkte att jag kanske skulle må lite bättre så småningom. Jag fick i alla fall behålla maten och sedan sova, även om det tog lång tid och jag vaknade flera gånger nästan varje timme under natten. Det var inte så lätt att sova men jag fick åtminstone sova något för första gången på två dagar och det behövdes.
Kroppen hade tagit stryk och jag har fått rejält med hudutslag. Det är delvis vad som ser ut som myggbett och sedan enorma finnar, vilket är något jag normalt sett sällan får annars. Dessa äckliga saker är överallt på kroppen och uppstod dagen efter jag druckit och tagit tabletter så det känns väldigt skumt allting, att det skulle påverka såpass med det eftersom jag har tagit så himla mycket större mängder med piller förr, dock aldrig Topiramat ihop med alkohol men jag tycker det vore väldigt konstigt att den mängd Topiramat jag tog skulle få mig att bli såhär sjuk jämfört med när jag stoppat i mig över 80 stycken mer utav andra tabletter och dessutom druckit mer. Normalt sett blir jag bara medvetslös och hamnar på sjukhus efter vodka och piller men jag har aldrig blivit fysiskt sjuk i den här bemärkelsen. Visst tar kroppen mer och mer stryk för varje gång men det här var ju löjligt och något annat vet jag inte vad det skulle kunna vara, det känns som ett väldigt lustigt sammanträffande om det vore något helt annat i och med att det höll i sig som kraftigast ett dygn och sedan avtog mer och mer.

Nu har jag inga känslor kvar av att mina inälvor kollapsar och huvudet exploderar inte men jag är så otroligt deppig och less på allt och alla. Jag känner att jag vill göra något helt extremt och radikalt men de saker jag får upp i huvudet är alldeles för mörka för att kunna göras utan att hamna i fängelse med förmodat livstidsstraff så jag får hålla mina tankar till att förbli just tankar. Livet är redan ett livstidsstraff så det räcker.
Lilla solus

- skribent på http://solus.blogg.se

är det bättre nu? hoppas jag iallafall! massa med kramar från mig! måste ha varit jätte jobbigt :(

Svar: Fysiskt så är det bättre, har bara min standard förkyldning som är året runt. Ja det var inte alls kul att vara såpass dålig, usch :c
E. Eliana

Robin

- skribent på http://autogoy.blogg.se/

Du förtjänar bättre än såhär. Du tycker kanske inte det själv, men jag tycker det. Jag blir så ledsen av att läsa dina ord, men jag förstår ändå. "Livet är redan ett livstidsstraff så det räcker." Så sanna ord och därför gör man såna saker för man orkar inte med livets hårda slag. Jag har själv gjort samma sak. Det är så hemskt att din kropp sa emot på ett sånt kraftigt sett och det måste ha varit skrämmande. Hoppas du mår bättre nu. Du finns i mina tankar.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info