En dag i augusti, en dag i april

Det är så tungt att andas. Bördan är för stor. Idag tänker jag inte på annat än frid. Den kommer, när allt är i rätt position och kan släppa lös fågeln ur sin bur. 
Miss. Underground

Det kommer andra utvägar som leder till ett liv MED frid. Det är viktigt att ha hopp. Även om jag är dubbelmoraliskt när jag säger det, för jag har svikit hoppet många gånger, men försöker återfå det i de små doserna som de faktiskt lyser in i livet. Kram

Solus

- skribent på http://solus.blogg.se/

Fina du, du kan inte ana hur mycket jag eller dom som följer din blogg och bryr sig om dig, hur ledsna vi hade blivit! håll ut lite till gumman och snälla försök att inte göra något dumt! massa med styrke kramar från mig <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info