Ny familjemedlem

Hejsan!
Just nu går saker och ting rätt så bra. Har skaffat en hundvalp som heter Chica och livet rullar på.

 
Visst mår jag inte bra så sätt, många nätter har gått åt till frustrerande ångestattacker och sömnbrist men det går ändå bättre, sakta men säkert.
Hur är ni det själva?
K

Emelie, jag måste säga, jag har följt dig och ditt bloggande i nästan sex år nu. Du är så otroligt vacker och din kamp är både smärtfull och fruktansvärt inspirerande. Du uttrycker dig så jävla vackert och även om jag inte känner dig är det uppenbart är du är en otroligt intelligent människa.

Glöm aldrig att det finns en värld därute, Och att den världen är till för dig, precis lika mycket som för alla andra.

<3

Svar: Tack, jag blir så fantastiskt glad över dina ord K! Jag vet inte vem du må vara, men tack för att du finns <3
Eliana Segerlöf

Robin

Mysigt med en liten vovve! Hoppas det funkar bra med katterna.

Emelie

Jag minns för många, många år sedan när jag läste din blogg nästan dagligen. Jag har under dom åren försökt hitta dig ett par gånger på sociala medier för din blogg fick ett lösenord där ett tag så kunde inte läsa den längre. Men jag är glad över att jag googlade dig och tittade in här. Jag vill bara säga en sak egentligen, jag är jättestolt över dig.

Svar: Vad glad jag blir, nästan tårögd <3 Fyfan vilka fina människor det finns i världen, som du.
Eliana Segerlöf




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info