Videoplaner

 Någon gång i veckan tänkte jag försöka mig på att göra en ny video.
Jag ska göra mitt bästa för att den ska se bra ut, men min digitalkamera hemma är väldigt jobbig då batterierna laddar ur efter inte ens fem minuter, utan överdrift. Men jag ska försöka i alla fall, på något vis kanske det löser sig.

Jag hittade en lista med lite frågor på Tumblr, som är lite om allt möjligt om en själv. Jag tänkte ändra några frågor, ta bort ett par stycken och lägga till ett par andra för att det inte ska bli sådär helt rakt av, och jag hoppas det kan bli underhållande att titta på.

Jag ska verkligen försöka mitt bästa för att spara ihop pengar till en systemkamera som både tar fina bilder och kan filma. Jag saknar att kunna ha en kamera nära tillhands, för man vet ju aldrig när man kan stöta på något som är spännande eller minnesvärt. Det lär ju dock dröja ett tag, om jag inte tar på avbetalning. Men jag har redan stora skulder på avbetalning för andra saker så jag vill gärna inte lägga till ännu mer, det blir väldigt mycket pengar i slutändan.

Nu ska jag ta en kik på frågorna och fixa till dem så de blir bra. Vi hörs.
Miss. Underground

Ja!, mer videos! :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info