Trött och nervös

Idag är jag så himla trött att jag skulle kunna sova hela dagen, på riktigt. Jag hade väldigt svårt att komma upp och ställde om alarmet en och en halv timme. Slutligen gick jag upp halv två.

Har bara småfixat lite här hemma; lagat två hål i mitt täcke, dammsugit, sett en film, hämtat post (som var en ny skjorta jag beställt och som är hur fin som helst!) och druckit en mugg te. Jag har ingen ork till någonting idag, men ändå har jag gjort någonting mer än att faktiskt bara sova som jag känner för. Måste orka mig upp imorgon till terpain och sover jag hela dagen idag så kommer jag vara väldigt trög imorgon, så jag får hålla mig vaken.

Resten av kvällen ska jag nog fortsätta att se på säsong sju av bästa Buffy. Jag tröttnar aldrig, det är något alldeles speciellt med den serien.
Hoppas ni mår bra eller åtminstone någorlunda okej. Det händer inte så mycket just nu så det finns inte så mycket att skriva om, jag väntar på samtalet om psykiatriboendet och hon skulle ringa denna vecka så då blir det antingen imorgon, på torsdag eller fredag som hon ringer så jag är ganska nervös i och med att jag verkligen hoppas på det här, och bestämmer hennes chef att det blir avslag så vet jag inte vad jag gör. Överklaga kan man alltid göra men det är inte säkert att det leder någon vart, men... Min handläggare verkar ju ganska säker på att jag får flytta, men samtidigt kan hon inget lova, så jag vet inte. Jag bara hoppas. Nej nu blir jag bara ångestfylld och ännu mer orolig över det, bäst att sluta skriva nu.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info