The fat cow

 Varför kan man inte ha såna här fina ben för..?
 
Jag har beställt hem tre böcker nu så jag hoppas de kommer fram snart så jag kan börja läsa. Jag har fortfarande inte läst klart "Inte som andra döttrar" som jag lånat på biblioteket men jag har läst den förr så jag vet hur den slutar och så. Måste lämna tillbaka den nästa vecka senast, så jag vet inte om jag ska fortsätta läsa det som finns kvar eller om jag tar med den imorgon när jag ändå ska till stan för att träffa psykologen. Jag får se, men jag tror nog jag lämnar tillbaka den faktiskt.
Jag har inte varit på så bra humör den senaste tiden och därför har jag inte orkat läsa. Jag får sova alldeles för lite eller ingenting alls och jag är förkyld sen en vecka tillbaka vilket också påverkar mitt humör plus att jag mår psykiskt dåligt i allmänhet. Ingen bra kombination.

Jag beställde hem "Zebraflickan", en bok jag också läst tidigare som jag tycker väldigt mycket om. De andra två böckerna heter "Decembergatans hungriga andar" och "Wintergirls". Jag har hört om Wintergirls ett par gånger men aldrig läst den, så nu har jag i alla fall tre böcker på väg hem som jag kan läsa ur när jag känner för det utan att ha pressen på att lämna tillbaka dem inom en viss tidsgräns.

De senaste dagarna har jag varit så himla deppig och jag är säker på att jag gått upp i vikt. Det är inte ett dugg roligt så nu får jag ta stenhårda tag och bli av med denna vidriga övervikt en gång för alla. Jag har ju trots allt lyckats, på något vis, att gå ner nästan 13kg (12.8kg för att vara exakt) från min högsta vikt så jag vägrar, vägrar, vägrar hamna där uppe igen. Nu ska jag ner mot målet på 45-47kg och stanna där. 

Idag har jag ätit en skål med yoghurt samt fyra (suck... ja, fyra stycken) mackor med Bregott. Det blir definitivt ingen mer mat idag utan bara te och vatten. Imorgon tänker jag inte äta alls och får försöka mitt bästa för att fasta ett tag. Tre dagar låter okej tycker jag, det måste jag väl ändå klara av?

Rebecca

- skribent på http://kentspoke.blogg.se

Decembergatans hungriga andar, Inte som andra döttrar och Zebraflickan är alla så fina böcker!

ellen

ååh inte som andra döttrar och zebraflickan är några utav mina favoritböcker <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info