Sorgsen i själen

 Jag ska försöka sova nu.
Mår inte alls bra, vill bara krypa ihop och lyssna på min musikmapp med de sorgligaste låtarna jag har. Ska göra det så fort jag lagt mig i sängen.

Jag hoppas jag kommer hem imorgon. Jag behöver det. Jag måste ha mitt eget, mitt hem, mina katter, mina saker. Mina rutiner.

Vet inte om det är ångest, för det känns inte riktigt som det, det känns mest ihåligt och sorgset fast inte på ett "jag måste gråta" sätt. Snälla låt mig få komma hem imorgon. Jag vill bara hem.
Miss. Underground

Hjälper det dig lite att lyssna på just sorglig musik?
För mig är det både och! Kan hjälpa mer på ett ätt för att "få ut" ..något. Men kan också förvärra

Svar: Jag har svårt för att gråta, men jag tycker om sorglig musik eftersom den passar så bra ihop med de melodier jag själv spelar i huvudet.
Eliana




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info