Idiot

Varför är jag så jävla dum i huvudet för?!
I flera månader har jag försökt spara ut mina ögonbryn till att bli fina och fylliga vilket jag uppnådde för ca en månad sedan. I förrgår tittade jag på lite bilder tagna i juli då mina ögonbryn var lite tunnare men ändå inte tunna så sett, och jag fick genast en stark impuls och drivkraft att plocka mina bryn så att de blev så igen, trots att jag sparat ut tålmodigt sedan maj månad och äntligen var nöjd. Men när jag väl får en idé så finns varken logik eller andra tankar med i spelet, då är det bara rakt fram med det jag har i huvudet för stunden och det slutar sällan bra.
Turligt nog har jag inte totalförstört mina ögonbryn än en gång, men det kommer ju definitivt ta lång tid att få tillbaks dem så som jag äntligen hade fått dem. Jag som var så nöjd... Fan är felet på mig egentligen? Åh, just det, det går ju inte att räkna upp ETT enda fel av alla tusen miljarder som finns. Äckel.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info