Avdelning 57

Sådär lagom sliten och ful.
 
Är inlagd på 57an. Kom hit inatt. Får endast gå ut med personal och inte själv, dock vet jag inte varför.
Imorgon ska jag träffa avdelningsläkaren, jag har träffat honom många gånger förr och jag kan inte direkt påstå att jag tycker om honom. Han är helt i sin egna värld och man kan nästan tro han är hög på något.

Inatt skar jag på halsen, både höger och vänster sida. Nu har jag irriterad hud där och det är ganska synligt, men ingen ur personalen verkar ha sett det. Tur.
Kommer antagligen skära mer ikväll, jag har ett medsmugglat rakblad och jag behöver skadan. Äckliga, äckliga Eliana.

Håller på att skriva lite mer på min biografi då och då, finns inte så mycket annat man kan göra när man är här. Hittills har jag skrivit 208 sidor men jag tycker den är väldigt fult skriven. Jag har alltid fått beröm för mina texter och mitt språkbruk i skolan. Redan i tidig ålder fick jag höra att jag hade ett väldigt "vuxet" sätt att uttrycka mig och att jag hade ett mer utvecklat vokabulär än de andra i min ålder. Sådant brukade jag bli lite stolt över, men jag anser personligen inte att jag är bra på att skriva. Jag är inte bra på någonting.

Om en halvtimme är det fika, jag ska ta en mugg te tror jag. De har dock inga goda tesmaker men det finns ju saft och vatten annars. Vatten är ju det som är mest hälsosamt, men jag är sugen på något varmt eftersom det är väldigt kyligt här inne.

Imorgon får jag veta hur länge jag planeras stanna men är det inget särskilt så kan jag säkert få komma hem ganska snart.

Hoppas ni har det fint där ute, vart ni än är.
Miss. Underground

Varför blev du inlagd? :/

Svar: Mental kollaps, kan man kanske säga. Ringde mobila teamet för att få prata med någon men de förstod att jag var för instabil för att få vara hemma, speciellt eftersom jag tagit tabletter och druckit vodka också ):
Eliana




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info