Men även skuggorna blir större nu och inget är sig längre likt

• Idag gick jag till terapin istället för att ta bussen. Hämtade ut paket som kommit till torgkiosken i centrum istället för ICA hos mig medan jag ändå var på väg. Var knappt några andra på de vägar jag gick så det var fint.
• Hade terapi och vi gick igenom hemuppgiften jag gjort förra veckan samt veckobladen. Psykologen märker försämring.
• Skulle haft läkarsamtal i måndags men mådde för dåligt för att möta världen. Hade telefonsamtal istället. Ska höja Topimax till 75mg och har inte längre apodos. "Jag har ju förstått att det är ingen idé att skriva ut apodos med syftet att förhindra att du tar överdoser för jag har ju märkt att du kan spara undan dem lika bra som om du fått burkar" sa hon när jag bad om att få vanliga recept. Det är det jag sagt hela tiden men ingen lyssnar på det man säger så länge det inte är det de vill höra.
• Fick cigg ifrån två främmande människor under två tillfällen när jag var ute. Frågade snällt fastän jag var livrädd och tvekade men jag kom tidigt till psyk och hade ingen lust att sitta i väntrummet, och sedan under pausen ville jag inte bara stå ute och glo. Ibland har man tur.
• Kom hem, tog mina nya Silicea kapslar och trodde jag skulle dö. Kapslar och jag går inte ihop. De här var dessutom enorma, och jag som tyckte Cymbaltan var stor...

• Fick samtal ifrån boendet så ska dit imorgon och titta på tapeter. Mamma ska med för jag vågar inte gå dit själv första gången och sen är jag inte hundra på vart det ligger och vill gärna inte gå till fel hus. Har varit där en gång förut men det var över ett år sedan och husen är nyrenoverade så jag tar inga chanser.
• Har även fått tid till Ortodontimottagningen (de som ska fixa mina mjölktänder som aldrig tappats) och sen händer inte så mycket mer. Ska få flyttlådor av syster så börjar packa om tre veckor. Sedan vet man inte hur lång tid det tar innan man kan få flyttat bara. Beror ju helt på, men jag hoppas det inte dröjer allt för länge. Jag behöver nya väggar att viska hemligheter för.

Dagens sorg: Angel rev sönder den enda överlevande Kent-svalan jag hade kvar. Nu har jag inga alls och den var det enda materiella jag hade kvar som ett minne av något överhuvudtaget. Vila i frid, svalan med Ensamheten.
Solus

- skribent på http://solus.blogg.se/

Katter är verkligen duktiga på att riva sönder saker, var tvungen att gömma toapapper från min kisse zeldox för annars kunde man komma hem till en toalet med papper överallt haha C: måste va lite skönt att inte ha apodos längre, har själv aldrig haft apodos men vet att det har krånglat många gånger för dom med det!
usch, hatar att fråga folk efter cigg... SÅÅÅ pinsamt sen är jag jääätte dålig på att ens prata med folk haha
hoppas att det är bra med dig och massa med styrkekramar från mig!

Svar: Dem är det, får gömma både toa och hushållspapper i skåp för annars har jag inget papper kvar.Det är hemskt att prata med folk man inte känner, men nöden har ingen lag som det så fint heter, haha.Tack detsamma :)
E. Eliana

Robin

- skribent på http://autogoy.blogg.se/

Måste bara säga att du är så jävla vacker. Och du är stark. Du tänjer på gränserna. Tex jag skulle aldrig våga be någon främling om cigg. För mig verkar det helt otroligt. Du är fin Eliana. Det är du verkligen.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info