Ersätter text med en tråkig video av randomness

Miss. Underground

Du är så fin, jättefin. Mina pengar gick för 6000kr för skolböcker... fick från kyrsko-fond.. find är inte ens kristen.
fin är du, och stackars hund... Men du är fin- jag finns här, och hunden och du och jag.. fan

Svar: Tack, du är så rar ♥ Dock känner jag mig skamsen om jag ber om pengar, det är något jag inte klarar av. Men jag ska spara undan så att jag kommer ha råd med det jag sparat i i min inköpslista på IKEA's hemsida i alla fall.
E. Eliana

Robin

- skribent på http://autogoy.blogg.se/

Wow, vad vacker du är. Satt helt fastklistad framför skärmen och bara stirrade under hela videobloggen. Och du har så fin röst. Åh.

Svar: Nu gör du mig generad här haha. Tack finis. Saknar dina videobloggar/random videos. Hoppas du gör någon ny en dag framöver :)
E. Eliana

Kaosflickan, Mi.

Vad fin du är!!

Kolla gärna in min blogg, om du vill.

Kram!!<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info