Min natt bland vin och nätet

750ml vin nersveptes men jag skulle inte vilja påstå att jag blev något vidare full, bara sådär skönt flummig och glad men det avtog snabbt. Jag har en underlig kropp med hög tollerans och som snabbt "tar kål" på det som inte hör hemma i magen. Alltså försvinner berusningen snabbt på mig, vilket är tråkigt när jag liksom redan är tollerant och behöver mer alkohol i mig av den anledningen, och sedan ännu mer för att behålla ruset. Åh, idiotiska kropp.

Satt inne på Twitter, fixade lite på Instagram samt kikade Tumblr och Gifyo. Till min förvånan skrev en kille till mig på Gifyo och sedan lade han till mig på Skype. Jag förklarade dock att jag inte klarar av samtal som inte är personligt framförda. Han verkade trevlig men sedan nämnde han att han vill se min mage och jag började skratta obekvämt och tänkte att stackars mänskligheten, vad är det som är så intressant med kroppar? Alla på internet verkar ju bara vara ute efter att se och visa hud. Vart är den intelektuella delen nu för tiden? Jag vill kunna chatta med människor om vardagliga saker, lära känna dem. Men alla vill ju bara se hud. Jag blir så ledsen, varför är det så? Det är dessutom avskräckande till att fortsätta leta någon trevlig person att prata med då jag ständigt sitter och väntar på frågor om jag kan visa det ena eller det andra. Vad är det för fel på folk? Allt behöver inte handla om utsidan...

Klockan sex imorse gick jag och la mig efter att ha tagit sex stycken Imovane. Jag tror jag somnade ganska snabbt, ovanligt nog. Dock vaknade jag redan vid tio och känner mig relativt pigg ändå, bara seg i huvudet.

Tänkte börja på en ny design här till bloggen snart också. Den känns tråkig.
Ha det fint, läsare.
ellen

jag vill lära känna dig om du vill hehehe? snacka på skype (fast inte se varandra då för det ger mig as ångest.) eller kik om du har det på mobilen?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info