Färdigkodat

Nu har jag suttit framför Photoshop, HTML och CSS alldeles för lång tid i sträck. Men designen är i alla fall klar och även om det är ett par saker som stör mig så har jag helt enkelt inget bättre att komma med just nu.

Idag vaknade jag klockan åtta imorse och kunde inte somna om. Var så täppt i näsan att jag inte kunde andas genom den och jag är så himla trött på att alltid vara förkyld. Jag är helt frisk ungefär tre-fyra dagar om året, utan ironi, och resten är jag för det mesta förkyld eller har någon större sjuka i kroppen.
Man borde ju vant sig efter alla dessa år men jag blir fortfarande överlycklig när jag känner hur nässprayen tar bort täppan så jag kan andas fritt igen. Jag brukar skoja och kalla nässpray för världens bästa uppfinning, för i mitt fall är den oerhört bra att ha tillhands.

Nu behöver jag sträcka på benen så det blir en tur till balkongen för en cigarett.
Ha en trevlig kväll.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info